Weblog pro webmastery a webdesignéry
25. 11. 2003
Hitparáda HTML značek
Jiří Bureš opět počítal značky. Tentokrát provedl opravdu reprezentativní průzkum více než 200 tisíc značek z 1 100 HTML dokumentů, které si zobrazilo 22 různých uživatelů. Výsledky shrnul v článku Výskyt tagů 2 (conBLOG, 23.11.03).
Suverénní vítězství značek pro tabulky (16,1 %) a obrázky (14 %) naznačuje, že Webu stále kraluje tabulkový layout toho nejprasáčtějšího ražení. Z nelogicky vysokého podílu <br>
(10 %) oproti <p>
(2,9 %) bych usuzoval na hojné používání WISYWIG editorů. Páté místo značky <form>
(6,9 %) si neumím vysvětlit nijak.
Ohlasy a souvislosti k tomuto příspěvku
Dušan Janovský: Jiný výklad výskytu tagů (Yuhůův weblog o webu, 26.11.03)
Jiří Bureš: Výskyt tagů 3 (conBLOG, 26.11.03)
Důvěřuj mi - marketingová strategie pro odborné služby
V některých oborech o výběru dodavatele rozhoduje jen důvěra. Jak ji účinně budovat na webu radí Andrew Neitlich.
Podnikání v informačních technologiích, tvorbě webu, poradenství, apod. má několik společných rysů:
- Ačkoli si zákazník uvědomuje, že příslušnou službu potřebuje, osobně po ni nijak zvlášť netouží.
- Zákazník není schopen objektivně posoudit kvality ani najatého dodavatele, ani odvedené práce.
- Zákazníkovi je ve skutečnosti jedno, zda je poskytnutá služba kvalitní. Zajímají ho jen její výsledky a ty se mohou projevit až za dost dlouhou dobu.
Pokud služby s těmito charakteristikami poskytujete, určitě si přečtětě článek A Revolutionary Marketing Strategy… Trust Me (Site Point, 21.11.03). Andrew Neitlich v něm mimořádně výstižně prezentuje marketing založený na odborné důvěře. Už dlouho jsem tak dobrý článek o marketingu nečetl.
Ohlasy a souvislosti k tomuto příspěvku
Robert Madaj: Marketing v IT (Spravodaj, 26.11.03)
Další příspěvky weblogu
- Předcházející den: 24. 11. 2003
- Následující den: 26. 11. 2003
- Celý měsíc
- Posledních pět dní