Zaznamenali jste včera průzkum, který mezi americkými uživateli vyhledávačů uspořádal Pew Internet & American Life project? Je v něm dost zajímavých čísel, ale mě nejvíc zaujala tato dvě:
Pro jistotu zdůrazňuji, že se jedná o výsledky průzkumu mezi uživateli amerických vyhledávačů, tedy především Googlu, Yahoo, AOL a MSN, a že tyto vyhledávače označují placené odkazy dost zřetelně (většinou nadpisem sponsored links, tj. sponzorské odkazy).
Podíváte-li se na české portály, je to trochu jiná káva. Centrum, Atlas a Quick placené odkazy svorně doporučují. Seznam také doporučuje, ale pro jistotu v patičce upozorňuje, že se jedná o placenou službu. O jiné své placené službě, garanci první strany, však taktně mlčí. Civilizovaně se chová jen Tiscali a Zoohoo.
Vychází mi z toho, že buď časem přijdou největší české portály skoro o polovinu uživatelů, nebo se Češi nechají šidit mnohem ochotněji než Američané. Co si myslíte vy?
« Kolik utratí české firmy za AdWords | Nejnovější | Oficiální stránky »
Commenting is closed for this article.
— Robert Němec · 6701 days ago · #
— Pachollini · 6701 days ago · #
— David Bureš · 6701 days ago · #
— Simon Grimmich · 6699 days ago · #