Skládal jsem zkoušku Google Advertising Professional
14. 11. 2004
Myslel jsem, že už mne nic takového nepotká, ale potkalo. Po 20 letech jsem opět skládal zkoušku. Vyhecoval mne Google a jeho program Google Advertising Professional. Abych vás dlouho nenapínal, zkoušku jsem úspěšně složil a za 90 dnů tak získám právo na titul Qualified Google Advertising Professional a toto krásné logo.
Kdybyste mne chtěli následovat, mám pro vás jednu zásadní radu: nepodceňte to. Zkouška je hodně obtížná. Já se do ní vrhl po hlavě, bez přípravy a měl jsem co dělat. Z časového limitu 1,5 hodiny mi zbylo jen 10 minut a ze 104 otázek jsem měl 13 špatně (ke složení zkoušky stačí 75% úspěšnost).
A co je nejobtížnější? Hodně otázek je cílených na americký trh. K jejich porozumění je potřeba dobrá angličtina a určitá znalost reálií. Dost otázek postihuje případy, se kterými se běžný inzerent nesetká (různé anomálie ve fakturaci, čínské znaky v inzerátech). A bohužel, najdou se i otázky nejednoznačné.
Souvislosti
- Milan Kryl: Inzerující profesionál Googlu (Kryl blog, 10.11.04)
- Google Launches Google Advertising Professionals - diskuse na WebmasterWorld (anglicky)
- Pět nejčastějších chyb inzerentů AdWords (Firma online, 15.10.04)
Komentáře k tomu článku jsou uzavřeny.
Komentáře
1. Štěpán Zikmund:
14. 11. 2004 11:48
Tak to gratuluji :-)