Novinky v AdWords
30. 10. 2004
Google včera zapracoval do AdWords tři novinky:
- Diagnostický nástroj reklam (Ad Diagnostic Tool) slouží k otestování, které vaše inzeráty se zobrazí a které naopak nezobrazí na zadaný dotaz. Praktické v případech shody klíčových slov ve více reklamních sestavách.
- Stahovací centrum (Download center) nyní nabízí uložené výkazy ke stažení či posílání emailem ve čtyřech různých formátech.
- Nástroj Find and Edit Max CPCs umožňuje nalézt slova v rámci celého účtu podle nejrůznějších kritérií a poté jim hromadně nastavit maximální cenu za klik.
Nástroje vypadají velmi prakticky, ale co se bohužel nepovedlo, je český překlad. Tolik chyb, od překlepů až po zcela neuvěřitelné nesmysly, hned tak někde neuvidíte. Poslední nástroj jsem dokonce musel zkoušet s anglickým rozhranním, protože „českému“ textu jsem vůbec nerozuměl.
Komentáře k tomu článku jsou uzavřeny.