Web copywriting, aneb psaní pro web
27. 07. 2004
Pokud by se český web hodnotil podle míry dodržování standardů W3C a rozšíření pokročilých kaskádových stylů, vyšel by z mezinárodního srovnání asi nadprůměrně dobře. V kvalitě obchodních textů by ale propadl na celé čáře. A není divu. Vždyť kolik toho u nás bylo napsáno o webdesignu a kolik o webovém copywritingu.
Rozhodl jsem se to změnit a pustil jsem se do seriálu, který web copywriting, neboli obchodní psaní pro web, probere podrobněji. Seriál bude vydávat Interval.cz a v něm dnes také najdete první, spiše motivačně laděný díl nazvaný Píšeme pro web - o síle slov. Snad vám přijde vhod.
Související odkazy
- Seriál Píšeme pro web (aktuální přehled všech vyšlých dílů)
- Reklama: Školení psaní pro web a copywritingu Marka Prokopa
Komentáře k tomu článku jsou uzavřeny.