Jak se v Česku hledá PDA
11. 02. 2004
Píšu případovou studii pro školení Google AdWords a přitom jsem se dozvěděl zajímavé údaje o vyhledávání PDA v ČR.
Ve spolupráci se společností Internet Info, provozovatelem oborového webu Palmserver, připravuji případovou studii pro své školení reklamního systému Google AdWords. Předmětem studie je propagace PDA Shopu Palmserveru pomocí AdWords a dosud získáná data jsou velmi zajímavá. Namátkou vybírám z údajů za posledních sedm dní:
- Googlu bylo položeno 7 098 dotazů souvisejících s PDA.
- Při dobrém cílení frází lze v tomto segmentu dosáhnout v AdWords míry prokliku (CTR) přes 3 %, i když je z textu inzerátu patrné, že se jedná o obchod a nikoli bezplatné informace či software.
- Do obchodu se návštěvníci dostali přes 566 různých dotazů. Nejčastější dotaz pda přivedl 48 návštěvníků, pouze čtyři dotazy přivedly více než 10 návštěvníků.
- Skoro 80 % Googlu položených dotazů obsahuje alespoň některé ze slov palm, pda nebo ipaq.
- Chtějí-li uživatelé nalézt obchod, často k základnímu dotazu přidají slovo cena, shop nebo kč.
Prodáváte-li PDA, snad vám tyto informace budou užitečné. Mimochodem, nejbližší školení Google AdWords se koná již tento pátek a ještě máme jedno volné místo. Pokud si pospíšíte s registrací, dozvíte se o možnostech propagace PDA (a nejen PDA) v Googlu mnohem víc.
Komentáře k tomu článku jsou uzavřeny.