Dobře navržené online hubnutí
7. 01. 2004
Fit-slim.cz představuje zdařilý příklad moderní koncepce online marketingu a budování značky na webu.

Nestává se mi, že bych se nadchnul do přípravků na hubnutí. Přesto mě potěšil web Fit-slim.cz, jehož cílem je podpora značky Ultra Fit 'n Slim (via Martin Kalda). Téměř dokonale totiž vystihuje mou představu o tom, jak by se měl vypadat marketing a budování značky na Internetu - plno informací, interaktivita, komunitní prvky, užitečné nástroje, atd.
Značkovací puristé by kodérům společnosti Advertures, která stránky vytvořila, jistě něco vytkli a ostatně i mně se na technickém provedení a informační architektuře pár drobností nelíbí. Celková koncepce však působí promyšleně, grafická úprava dobře vyvažuje atraktivní přesvědčivost s konzervativní použitelností a zjevně se pamatovalo i na vyhledavače.
Pár let jsem se staral o web jednoho amerického výrobce nízkotučných sladkostí, takže vím, jak perfektně tato strategie na cílovou skupinu ne-zcela-štíhlých dam zabírá. Mimochodem, název toho amerického webu by v doslovném překladu zněl vychrtlá kráva, či v překladu volnějším, zato však bez pejorativního zbarvení, žába jak proutek. Tento typ humoru je snad to jediné, co mi na českém Fit-slim chybí.
Komentáře k tomu článku jsou uzavřeny.