Přeskoč navigaci

Zde hledá Jyxo.

Jyxo

Weblog pro webmastery a webdesignéry

22. 10. 2003

Seznam: od Internetu k podomnímu prodeji

Akcionáři portálu Seznam zřejmě neměli šťastnou ruku, když na místo generálního ředitele jmenovali foxteriéra. Ten měl sice zvýšit počet zákazníků a tržby, místo toho však dělá pravý opak. Můžete si to snadno ověřit sami. Stačí, když budete mít:

  • stránky, které jsou komerční, nikoli však firemní (nemají IČO, nelze je označit názvem firmy),
  • chuť zaregistrovat tyto stránky do katalogu Seznamu a klidně za to i něco zaplatit,
  • naprostou nechuť kamkoli telefonovat a scházet se s obchodním zástupcem,
  • fúru trpělivost komunikovat s administrátory katalogu, kteří stále dokola odpovídají na otázky, na které se neptáte.

Co tímto jednoduchým testem zjistíte? Údajně internetová firma Seznam ve skutečnosti nemá s Internetem moc společného. Chová se jako podomní prodavač hrnců a dokud si do domu nepustíte jejího agenta, nic vám neprodá. Při tom zároveň projevuje mimořádnou míru nepochopení jak pro potřeby svých potenciálních zákazníků, tak pro svůj vlastní byznys.

Marek Prokop, 22. 10. 2003 14:31, Trvalý odkaz, Pošli komentář

Další příspěvky weblogu

Tato stránka je přístupná libovolným prohlížečem, nejlépe však vypadá v prohlížeči, který podporuje HTML 4.0 a CSS 2 (Internet Explorer od verze 5, Mozilla, Opera a další). Pokud čtete tuto zprávu, váš prohlížeč zřejmě dostatečně nepodporuje CSS. Stránku sice vidíte bez pokročilejšího formátování, avšak veškerý obsah je plně přístupný i pro vás.