Weblog pro webmastery a webdesignéry
28. 09. 2003
Yahoo! vyhledává zboží
Portál Yahoo! nově umožňuje prohledávat online katalogy zboží (příklad hledání „crystal chandelier“). Adresu stránek s nabídkou zboží můžete zaregistrovat bezplatně, zařazení do databáze je však garantováno jen u placené registrace. V placené verzi se platí za klik (PPC), ceny se pohybují podle druhu zboží od 0,19 do 1,25 USD.
Jak na opuštěné košíky
20 rad jak minimalizovat počet opuštených košíků v elektronickém obchodě sepsal Bryan Eisenber.
Zákazník vloží zboží do košíku, ale objednávku nedokončí. Zůstane po něm opuštěný košík. Mnoho elektronických obchodů produkuje opuštěných košíků víc než objednávek. Majitelé o tom často ani nevědí, nebo se tím netrápí. Asi si říkají, že zákazníci, kteří košíky opustili, už od začátku nechtěli objednávku dokončit. To však není vždy pravda. Vinu spíše mívá špatný design, použitelnost či obsah.
Bryan Eisenberg, známý čaroděj s konverzním poměrem, se podíval opuštěným košíkům na zoubek a pro čtenáře ClickZ Today sestavil dvacítku rad, jak jejich počet snížit na minimum:
- 20 Tips to Minimize Shopping Cart Abandonment, Part 1 (8.8.03)
- 20 Tips to Minimize Shopping Cart Abandonment, Part 2 (15.8.03)
Sice se jedná se již o starší články, které jsem zaznamenal, až když je nyní převzal Ecommerce Guide, ale za přečtení rozhodně stojí.
Další příspěvky weblogu
- Předcházející den: 27. 09. 2003
- Následující den: 29. 09. 2003
- Celý měsíc
- Posledních pět dní