Přeskoč navigaci

Zde hledá Jyxo.

Jyxo

Weblog pro webmastery a webdesignéry

30. 06. 2003

Uživatelé webu jako šelmy v džungli

Uživatelé jsou jako divá zvěř, slídící v džungli po žrádle. Přednostně sežerou to, co je výživné a co jde snadno ulovit. Pokud je kořist jen kost a kůže, vyberou si jinou. Pokud se kořist dovedně skrývá, rychle uniká a jen tak se dostat nedá, jdou lovit jinam. Džunglí je samozřejmě Web, kořistí jsou informace.

Pak že je Jacob Nielsen suchar. Tato romantika na vás dýchne z jeho posledního článku Information Foraging: Why Google Makes People Leave Your Site Faster (Alertbox, 30.6.03). A nebojte se, i na ten Google v něm dojde. Ovlivňuje totiž chování zvěře v džungli a tím i nové nároky kladené na webdesign.

Marek Prokop, 30. 06. 2003 23:42, Trvalý odkaz, Pošli komentář

Kam kráčí e-marketing

Dr. U. N. Umesh, profesor Washingtonovy státní university ve Vancouveru, v rozsáhlém rozhovoru pro Digital Web Magazine (27.6.03, ptal se Craig Saila) nastiňuje minulost, přítomnost i perspektivy internetového marketingu, on-line reklamy a podnikání všeobecně. Velmi zajímavé čtení.

Marek Prokop, 30. 06. 2003 10:14, Trvalý odkaz, Pošli komentář

Další ukázky z CSS pro webdesignéry

Pro zájemce o knihu CSS Kaskádové styly pro webdesignéry jsem připravil další dvě ukázkové kapitoly. Tentokrát se jedná o popis vlastností floatpadding z rozsáhlé referenční části. Zároveň je to naposledy, co zde s touto knihou otravuju. S nabídkou knih ale nekončím. Čekají mne teď korektury českých překladů dvou zahraničních webdesignérských bestselerů, takže se máte na co těšit.

Marek Prokop, 30. 06. 2003 1:58, Trvalý odkaz, Pošli komentář

Další příspěvky weblogu

Tato stránka je přístupná libovolným prohlížečem, nejlépe však vypadá v prohlížeči, který podporuje HTML 4.0 a CSS 2 (Internet Explorer od verze 5, Mozilla, Opera a další). Pokud čtete tuto zprávu, váš prohlížeč zřejmě dostatečně nepodporuje CSS. Stránku sice vidíte bez pokročilejšího formátování, avšak veškerý obsah je plně přístupný i pro vás.