Návod k použití
- Do pole vlevo napište nebo vložte (Ctrl+V) seznam klíčových slov a frází. Na každém řádku může být jen jedno slovo či fráze. Slova ve frázové shodě uzavřete do uvozovek a slova v přesné shodě do hranatých závorek.
- Klikněte na tlačítko Doplň klíčová slova bez diakritiky. V pravém poli se objeví váš seznam rozšířený o frázové a přesné shody bez diakritiky. K volným shodám se verze bez diakritiky nepřidají, neboť nejsou potřeba.
- Obsah pravého pole pomocí Ctrl+C zkopírujte a odneste si ho s sebou. Nám ho tady laskavě nenechávejte.
Nástroj je určen pro inzerenty v Skliku a Google AdWords. Pokud nechápete, k čemu je dobrý, zřejmě mezi ně nepatříte a tento nástroj nepotřebujete. Jste-li si ale jisti, že mezi inzerenty patříte, a přesto nechápete, začněte raději nápovědou k používání diakritiky v Skliku.
Pro podobný účel vytvořil Michal Janík makra do jEditu.